Fyzická osoba podnikající OSVČ, neplátce DPH
Richard Šulok
sídlo: Nerudova 159, Úsov, 789 73
IČ: 66194423
e-mail: info@motorart.cz
bankovní spojení: 2800842977/2010
1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ A VYMEZENÍ POJMŮ
Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s občanským zákoníkem vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na
základě objednávky uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou prostřednictvím e-mailové objednávky.
Každý kupující je povinen se s obchodními podmínkami seznámit před uskutečněním objednávky a uzavřením kupní smlouvy.
Dokončením objednávky kupující stvrzuje, že akceptuje a souhlasí se zněním obchodních podmínek zde uvedených.
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy jsou zaslány kupujícímu současně s cenovou nabídkou.
Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti mezi „prodávajícím“ ( dodavatel ) a „kupujícím“ ( spotřebitel, podnikatel )
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky, viz. občanský zákoník č.89/2012 Sb.
Kupující spotřebitel – je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní, nebo jiné
podnikatelské činnosti a která nakupuje výrobky, nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito
výrobky, nebo službami.
Kupující podnikatel – je osoba, která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky, nebo službami.
Kupující na IČO se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.
Je tedy považován za podnikatele a nevztahuje se na něj právo ochrany spotřebitele.
2. OBJEDNÁVKA, UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
V poli pro zprávu co nejkonkrétnější specifikujte Vaši představu výsledného produktu, včetně všech rozměrů, barev a stylu písma.
Uveďte též místo konečného umístění – interiér, nebo exteriér.
Výše uvedená data potřebná k nacenění zakázky zasílejte pouze prostřednictvým kontaktního formuláře.
Vzhledem k množství potřebných údajů není možné přijímat objednávky telefonicky.
Odesláním objednávky zákazník potvrzuje svou způsobilost k právním úkonům.
Odeslaná objednávka je návrhem na uzavření kupní smlouvy a její přijetí je zpravila potvrzeno do 24 hodin.
Bude-li zakázka realizovatelná, bude Vám zaslána cenová nabídka k odsouhlasení.
„Kupní smlouva“ – je uzavřena ve chvíli doručení závazného souhlasu kupujícího s cenovou nabídkou a následným
potvrzením objednávky ze strany prodávajícího.
Kupujícímu budou zaslány pokyny k platbě formou zálohové faktury – bezhotovostní platba převodem na účet.
Splatnost je 5 pracovních dnů od odeslání platebních údajů.
Prodávající si vyhrazuje právo na vystavení zálohové faktury v plné výši ceny zakázky, včetně nákladů na doručení.
Po obdržení platby Vám bude odeslána tzv. ostrá faktura, v níž bude uvedeno, že je zakázka uhrazena.
Termín odeslání hotového výrobku s ohledem na výhradně zakázkovou výrobu a materiálové požadavky bude vždy upřesněn
při potvrzování objednávky. Výrobu a odeslání se snažím realizovat do 10 pracovních dnů ( prodloužení dodací lhůty může
nastat např. pokud je požadovaný typ materiálu dostupný pouze u výrobce v zahraničí )
Storno objednávky ze strany kupujícího
Objednávku lze zrušit výhradně e-mailem pokud nebyla dosud uhrazena.
V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodejce nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených
s nákupem materiálu potřebných k realizaci zakázky.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
Dodavatel má právo stornovat objednávku, nebo její část v případě, že se materiál potřebný k realizaci zakázky během
vyřizování objednávky přestane vyrábět, nebo dodávat na český trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena.
O zrušení objednávky bude zákazník informován. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil,
bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu.
3. DODACÍ PODMÍNKY
Všechny zásilky odesílám výhradně doporučeně, na adresu uvedenou v kontaktním formuláři.
Po odeslání, Vám příjde e-mail s informacemi o sledování Vaší zásilky.
Poštovné a balné je samostatná položka, která je součtem nákladů na balení a ceny přepravy: 199,- Kč
Z důvodu max.ochrany je veškerá řezaná grafika balena do kartonových krabic, popř. tubusů.
Všechny objednávky v celkové ceně nad 3500,- Kč jsou odesílány zdarma.
Nezasílám na dobírku a do zahraničí.
Prodávající neodpovídá za zdržení, nebo nedoručení zásilky v případě, že jsou nedostatky na straně kupujícího nebo přepravní služby.
Kupující se zavazuje převzít zboží. Pokud si kupující nepřevezme zásilku od přepravce, bude zboží vráceno zpět na mou adresu
a kupující nemá nárok na vrácení kupní ceny.
V případě, že je nutno zboží doručovat opakovaně, hradí další náklady spojené s opakovaným doručováním zboží kupující.
4. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Výjimka z odstoupení od smlouvy – zboží na zakázku
Veškerou řezanou grafiku vyrábím na míru pro konkrétního zákazníka, ze specifického materiálu, rozměru a barvě.
Je tak vyrobena pro jedinečné a neopakovatelné použití.
Takto vyrobená grafika je kvůli svým originálním vlastnostem dále neprodejná a vztahuje se na ni výjimka viz. níže.
Občanský zákoník jako jednu z výjimek z odstoupení od smlouvy uvádí zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele, nebo pro
jeho osobu. Jedná se o případ, že zboží bylo vyrobeno či upraveno podle specifického zadání spotřebitele a je tak de facto vyloučeno,
že by bylo možné toto zboží prodat jinému zákazníkovi. 89/2012 Sb. Odstoupení od smlouvy § 1837 odstavec d )
Záruka
Na produkty je poskytována záruční doba 24 měsíců pro spotřebitele (domácí použití) dle Občanského zákoníku.
Pokud se jedná o profesionální využití (podnikání) je záruční doba 6 měsíců dle Obchodního zákoníku.
Výrobcem udávané životnosti fólií platí jen při odborně provedené aplikaci.
Pro uplatnění reklamace musí kupující spolu s reklamovaným zbožím doložit originál nebo kopii prodejního dokladu – faktury.
Reklamované zboží kupující předává kompletní a nepoužité ( poštou či osobně ) a to na adresu uvedenou na faktuře.
Reklamované zboží není kupující oprávněn zasílat prodávajícímu zpět na dobírku – náklady na vrácení zboží nese kupující.
Prodávající neručí za vady, které vzniknou prokazatelně nešetrným zacházením či mechanickým poškozením zboží kupujícím a
není možné je z těchto důvodů vrátit, ani reklamovat .
Prodejce nenese vůči druhé straně odpovědnost za škody, způsobené použitím informací z jiných zdrojů.
Reklamace se nevztahují na vady, které vzniknou při dopravě ke spotřebiteli – spotřebitel je povinen si objednané zboží
při přebírání zkontrolovat a případné poškození vlivem dopravy reklamovat u doručovací služby popř. zboží nepřevzít
z důvodu poškození.
Prodávající se zavazuje vyřešit oprávněnou reklamaci bez zbytečných odkladů, avšak nejpozději do 30ti dnů od přijetí zboží k
reklamaci nebylo-li dohodnuto jinak. V případě neodstranitelné vady, prodávající zboží vymění, vrátí kupujícímu kupní cenu či
poskytne slevu a to vždy na základě dohody s kupujícím. V případě závady odstranitelné, tuto prodávající na své náklady odstraní,
nebo dle uvážení zboží vymění za bezvadné.
5. ZÁSADY ZPRACOVÁNÍ A EVIDENCE OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujícího v souladu s nařízením EU č. 2016/679 (dále jen “GDPR”) a právním předpisy
České republiky.
Prodávající vystupuje jako správce osobních údajů. Osobní údaje budou zpracovány pouze za účelem naplnění smluvního vztahu
mezi Prodávajícím a Kupujícím za účelem přímého marketingu. Zákonným důvodem zpracování je plnění smlouvy, plnění
právních povinností a oprávněný zájem ( přímý marketing ).
– s veškerými předanými osobními údaji pracuji pouze já – Richard Šulok a prohlašuji, že veškeré osobní údaje budou použity
pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či jinak zneužity.
– Vaše osobní údaje mám v zaheslovaných souborech a účtech,čímž je znemožněno jejich zneužití třetí stranou.
– všechny osobní údaje jsou přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v rámci platné legislativy České republiky ( zákon č. 101/2000 Sb.)
Jaké zpracovávám osobní údaje a za jakým účelem?
– Jméno, příjmení a adresa: údaje nutné pro vystavování dokladů a zasílání zásilek ( archivace osobních údajů probíhá na
základě zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb.)
– e-mail: preferovaná forma komunikace nezbytná pro specifikaci objednávky
– telefonní číslo: nepovinné, pouze na žádost klienta pro nezbytnou komunikaci během vyřizování objednávky, nebo
jako doplňkový údaj pro přepravní službu ( ČP, nebo kurýr )
– fotografie, náčrty atd.: dočasná archivace kvůli zpracování grafického návrhu
Na co vše máte právo?
– na přístup ke svým údajům, které zpracovávám – můžete požádat o výpis zpracovávaných údajů
– na opravu údajů – jestli máte osobní informace chybně, můžete požádat o opravu.
– na výmaz – můžete požádat o výmaz osobních údajů, pokud nebudu mít nějaký vyšší zákonný nebo oprávněný zájem
(např. archivace dokladů realizovaných zakázek)
– na omezení zpracování osobních údajů – pokud není možný výmaz, můžete požádat o omezení použití některých údajů.
– v případě, že se Kupující domnívá, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů, má právo podat stížnost u Úřadu
pro ochranu osobních údajů.
Kupující svým svobodným rozhodnutím dává najevo, že si je vědom všech výše uvedených skutečností a souhlasí s dalším
zpracováním svých osobních údajů pro účely obchodní činnosti prodávajícího.
6. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ – čtěte prosím pozorně:
– samotná zdrojová data nejsou předmětem Kupní smlouvy a to ani v případě zpracování dodaného návrhu zákazníkem.
– předmětem prodeje je vždy pouze výsledný materiální produkt ( řezaná grafika z vinylových fólií )
– vyhrazuji si právo z jakéhokoliv důvodu odmítnout zakázku, zejména pokud by její realizace byla v rozporu s autorským právem
třetích stran.
– jako prodávající zaručuji kupujícímu vlastnosti zboží dle údajů výrobce vinylových fólií v době jeho převzetí kupujícím.
– dle odstavce d) § 1837 nového občanského zákoníku: spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy v případě dodávky zboží,
které bylo upraveno podle jeho přání,nebo pro jeho osobu.
– dodatečné grafické práce při tvorbě textů, log atd., jsou účtované paušální částkou 500,- Kč/h
– nejsem plátcem DPH – kalkulované ceny jsou konečné včetně všech uvedených služeb, souvisejících s konkrétním produktem
Odpovědnost za správnost údajů
Informace mohou obsahovat typografické nepřesnosti a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.
Všechna práva vyhrazena. Veškeré texty, fotografie a jiná data na webové stránce motorart.cz, jsou předmětem vlastnictví
majitele těchto stránek a jsou jak z části, tak v celku autorským dílem ve smyslu Autorského zákoníku ČR 398/2006 Sb.
Žádná část tohoto webu nesmí být kopírována, nebo jinak reprodukována bez jeho výslovného souhlasu.
Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.8.2024 a jsou na vyžádání k dispozici také v tištěné podobě.
V Úsově 1.8.2024
motorart.cz © 2024